קינג על דרעי: "מנהיג שמבייש ומשפיל את נציגיו"

"אני עדיין לא מקבל את הדברים של קלמנוביץ' ויש לי ביקורת עליו. העובדה שחבר המייצג סיעה דתית נמנע בהצבעה על חילולי שבת, חמורה בעיניי"
ישראל פריי 1 Comment on קינג על דרעי: "מנהיג שמבייש ומשפיל את נציגיו"

חבר מועצת עיריית ירושלים בראיון סוער: "יש פה צוות טוב, אף אחד לא טרח אפילו להודיע להם. לבי לבי עמם" • הטיל "פצצה" בשידור: מלכיאלי נעדר לאחר שקיבל טלפון מסתורי עם הוראה להיעלם • וגם: "המפד"ל תוקעים סכין בגב"

חבר מועצת עיריית ירושלים, אריה קינג צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
"אני עדיין לא מקבל את הדברים של קלמנוביץ' ויש לי ביקורת עליו. העובדה שחבר המייצג סיעה דתית נמנע בהצבעה על חילולי שבת, חמורה בעיניי"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אישור הפעלת מתחם התחנה הבוקר בועדה המחוזית, לא משכיחה את הביקורת שממשיך לספוג נציג ש"ס שנעדר מההצבעה בועדה המקומית, זאת שסללה את הדרך במה שנראה כדבר מוחלט וסופי, להתרחבות חילולי השבת בעיר הקודש.

חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג תוקף הערב ב'מהדורה המרכזית' את כוונת יו"ר ש"ס אריה דרעי לפטר את חברי המועצה מלכיאלי, מישאלי וסבן. קינג – שיחסו לדרעי לא נתפס כאוהד, וזה בלשון המעטה – מתייצב לצד חברי המועצה מש"ס, ומטיח מילים קשות בכוונת פיטוריהם.

"מדברים על אנשים בלי שמדברים לפני כן אתם. אני ידעתי מכוונת הפיטורים עוד אתמול, והנציגים עצמם לא ידעו כלום. רק הבוקר קיבלו טלפון. לפחות לגבי סבן אני אומר בוודאות, האיש לא ידע מאומה. זה עצוב. יש פה צוות טוב, עם מנהיג שמבייש ומשפיל אותם. לבי לבי עמם".

קינג הטיל "פצצה" בשידור, כאשר טען כי ההיעדרות של מלכיאלי מההצבעה הייתה לאחר שקיבל שיחת טלפון שהנחתה אותו לעשות כן. קינג סירב לחשוף את שם האחראי להוראה, זו שאחראית להשתלשלות אירועים שנראים כיוצאים משליטה. "אני אומר לך לא ירחק היום ופרשת הולילנד תתחלף ל'הולידי', יום הקודש שחולל".

למרות שהבהיר כי במקרה ומלכיאלי היה מתנגד, ההצעה הייתה נדחית, באשר קלמנוביץ' היה משנה את הימנעותו להתנגדות, אמר קינג: "אני עדיין לא מקבל את הדברים של קלמנוביץ' ויש לי ביקורת עליו. העובדה שחבר המייצג סיעה דתית נמנע בהצבעה על חילולי שבת, חמורה בעיניי". במענה לשמועות על ניסיונות להדחת קלמנוביץ', חילק להם המרואיין את התארים הבאים: "כפי שאנחנו מכירים את המפלגה בשמה הקודם, המפד"ל, ממשיכה תמיד בסכסוכים. תוקעים סכין בגב. לא לחינם אני לא הייתי חבר ואף פעם לא אהיה חבר בה".

לגופו של עניין, הסביר קינג מדוע אי חוקיות הפעלת החנויות בשבת, לא גרמו לועדה לעכב את אישורי המקום: "נכחתי בועדה. יו"ר הועדה צודקת כי במסגרת החוק אנחנו ועדה מתכננת ולא עוסקת באכיפת חוק. מזכיר לי את מה שאמר הרב אריה שטרן כי ראש העיר הבטיח שאם התכנית תאושר הוא ידאג לאכוף את חוק שעות העבודה. בכדי שיתחיל לאכוף את החוק הוא מתנה באישור התכנית. זה אבסורד, אבל זה המצב. הועדה אומרת, אני מתעסקת בתכנון, אתם עיריית ירושלים תעסקו באכיפה".



1 תגובות

מיין תגובות